تغذیه, دسته‌بندی نشده, سلامت

میان وعده های سالم مقوی و خوشمزه

میان وعده های سالم مقوی و خوشمزه

مصرف میان وعده سالم مقوی بین وعده های غذایی، راه خوبی برای تامین ویتامین های بدن، افزایش مصرف فیبر و جلوگیری از پرخوری در وعده های غذایی می باشد. به همین منظور انواع تنقلات مناسب را  برای حفظ سلامتی خود انتخاب کنید تا یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید. غلات با کالری کم، به دلیل داشتن طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی انتخاب هوشمندانه ای برای لقمه بین وعده های غذایی است.
مصرف تنقلات پرچرب و پرکالری مانند چیپس، کلوچه یا آب نبات باعث افزایش وزن، فشار خون بالا و کلسترول بالا می شود. اما در مقابل آن، میان وعده های سالم برای سلامتی و پیشگیری از برخی بیماری‌ها مناسب می باشد.
برخی از میان وعده ها می توانند دریافت مواد مغذی را افزایش داده، سطح انرژی را حفظ کنند و به بهبود کیفیت رژیم غذایی کمک کنند. بنابراین سعی کنید غذاهایی را انتخاب کنید که سرشار از مواد مغذی و پروتئین باشند تا سلامت کلی شما را بهبود ببخشند.

یک میان وعده سالم چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های میان وعده سالم

یک میان وعده سالم باید کم کالری، اما غنی از ویتامین ها و مواد معدنی باشد تا به شما برای تغذیه درست کمک کند. البته نیازهای کالری فردی بر اساس جنسیت، قد، وزن، سن و سطح فعالیت متفاوت است. به همین منظور غذای کودک با غذای یک فرد بزرگسال متفاوت می باشد و هر کدام میزان کالری متفاوتی را دریافت می کنند. میان وعده‌های سرشار از پروتئین و فیبر باعث ایجاد احساس سیری و رضایت می شوند. این میان وعده ها، بر خلاف کربوهیدرات ها باعث می شوند بدون احساس گرسنگی به وعده غذایی بعدی خود برسید.
هنگامی که ما مواد مغذی مصرف می کنیم، این احتمال وجود دارد که بدن ما سریعتر از آنچه باید انرژی را تخلیه کند. به همین علت استفاده از غلات که منبع خوبی از مواد مغذی است به عنوان میان وعده توصیه می شود. همچنین ادغام آن با وعده های اصلی روزانه می تواند به شما کمک کند، سطح انرژی خود را در طول روز حفظ کنید.

فواید غلات به عنوان میان وعده سالم و مقوی برای بدن

وقتی از غلات صحبت می کنیم، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن شما می رسد یک کاسه و مقداری شیر است. اما با کمی خلاقیت می توانید غلات را به یک خوراکی خوشمزه و جالب تبدیل کنید.
غلات غنی شده با 10 تا 100 درصد از مقادیر توصیه شده روزانه ویتامین ها و مواد معدنی، می تواند به شما در رفع نیازهای غذایی کمک کند. همچنین غلات شیرین نشده یا کمی شیرین می تواند مصرف قند را کنترل کند. میان وعده های سالم و مقوی شما را سیر نگه می دارند و باعث می شوند کمتر مستعد پرخوری شوید.
محصولات رویای سلامت شامل پودر فرنی غنی شده با سویق، پودر غلات کامل سبوسدار، بیسکویت سویق غلات کامل سبوسدار، قاووت ها و فینگر سویق غلات و خیلی از فرآورده های ارگانیک دیگر می شود. این محصولات با دارا بودن تمامی این ویژگی ها، منابع غنی از ویتامین برای کودکان و بزرگسالان می باشند.
شما می توانید این محصولات را در طعم های گوناگون با بافت نرم تحویل گرفته و به سیستم ایمنی بدن کمک کنید. رویای سلامت تمامی سلیقه ها را در نظر می گیرد و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را تامین می کند.
بنابراین اگر به دنبال میان وعده برای خود یا کودک دلبندتان می باشید، محصولات رویای سلامت را انتخاب کرده و از تنقلات بی ارزش و مضر دوری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.