تغذیه, سلامت

فواید مصرف روزانه فینگر سویق غلات رویای سلامت برای کودکان

مصرف روزانه فینگر سویق غلات رویای سلامت

فینگر سویق غلات رویای سلامت، تولید شده از مواد اولیه سالم و طبیعی و بدون نگهدارنده، یکی از تنقلات سالم و مغذی، یک میان وعده مهم برای تامین نیازهای کودکان به فیبر، کلسیم ،آهن  و… است، اگر کودک غلات مصرف نکند، به سختی می‌توان به این نیازها پاسخ داد.
فینگر سویق غلات منبع غنی از ویتامین بوده و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. این محصول نیازهای کودکان را برطرف کرده و جایگزین خوبی برای دوری از تنقلات مضر است. چرا که برای ساخت این محصول از روغن کانولا به جای روغن های صنعتی استفاده شده و غیر تراریخته می باشد.
این محصول سالم و طبیعی با ارزش غذایی بالا، بدون نگهدارنده، رنگ و طعم مصنوعی بوده و یک جایگزین جذاب و خوشمزه است. به همین خاطر اگر به دنبال میان وعده ای مقوی برای رشد کودک خود هستید، بهترین گزینه می باشد.
فینگر سویق غلات بهترین میان وعده و غذا انگشتی برای کوکان بوده و دارای طعم های مختلف از جمله کچاپ، تند و آتشین، مرغ اسپایسی، پنیری، شیرین گندمک و… می باشد که ویژگی های آن به شرح زیر است:

  • راحتی: فینگر سویق غلات را می توان وعده غذایی سالمی برای خردسالان نام برد  که به آسانی مصرف می‌شود و غذا انگشتی کودک محسوب می شود.
  • بسیار مغذی: فینگر سویق غلات حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری هستند و به همین دلیل است افرادی که فینگر سویق را به عنوان میان وعده‌ خود انتخاب می‌کنند، بیشتر از افراد دیگر به مواد مغذی موردنیاز بدن خود می‌رسند.
  • فیبر فراوان: فینگر سویق غلات رویای سلامت یکی از بهترین منابع فیبر غذایی غنی از آهن در رژیم غذایی کودکان است. به خصوص کودکانی که به سختی کلسیم و آهن موردنیاز بدن خود را بدست می­آورند.

کلمات کلیدی: فینگر سویق غلات، میان وعده ، غلات، فیبر، کودک،غذای کودک

منبع

htps://www.practicalparenting.com.au/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.