اخبار

“رویای سلامت” میهمان “برنامه میدون” شد

رویای سلامت در برنامه میدون

رویای سلامت میهمان “میدون” شد

رویای سلامت که به عنوان اولین و تنها کارخانه ی تولید سویق درجهان، با مجوز وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در شهرستان بجستان از توابع استان خراسان رضوی در حال فعالیت است، در دی ماه سال جاری میهمان مسابقه ی “میدون” شد.

به گزارش روابط عمومی رویای سلامت، این شرکت که از سال 1390 کار خود را با تولید سویق (تفت داده ی غلات که به روش خاصی فراوری می گردد) آغاز کرده، دردیماه سال جاری با شعار “غذای سالم، منتظر سالم” موفق به حضور در برنامه و کسب 65 امتیاز از هیئت داوران مسابقه ی میدون شد.

به اذعان صاحبان این کسب و کار، سویق دارای فیبر، کلسیم، اسید فولیک و توانایی استخوان سازی بالا است و دستور تهیه ی آن ریشه در روایات و سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام دارد.

گفتنی است شرکت رویای سلامت طی سال 98 در نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایشگاه بین المللی تخصصی طب سنتی و طب جایگزین داروهای گیاهی، نمایشگاه ارگانیک مشهد، نمایشگاه شبکه محصولات سالم تهران، نمایشگاه گل و گیاه اصفهان و نیز در بزرگترین رویداد کارآفرینی کشور یعنی نمایشگاه میدون در تهران حضور یافته و اخیرا هم به واسطه ی عملکرد مطلوب در تولید و عرضه ی مواد غذایی ارگانیک، در جمع شرکت های خلاق معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری پذیرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.