اخبار

“رویای سلامت” در جمع شرکت های خلاق معاونت ریاست جمهوری

رویای سلامت

رویای سلامت در جمع شرکت های خلاق معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری پذیرفته شد.

رویای سلامت که یکی از شرکت های فعال در عرصه ی محصولات و موادغذایی ارگانیک، برپایه طب سنتی و اسلامی است، اخیرا موفق شده که با توجه به عملکرد شایسته در زمینه ی تولید مواد تقویتی تماما سنتی و ایرانی، به جمع شرکت های خلاق معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری بپیوندد.

به گزارش روابط عمومی رویای سلامت، این شرکت که اولین و تنها کارخانه ی تولید کننده ی سویق در جهان به شمار می‌آید، فعالیت خود را با تمرکز ویژه بر تولید انواع سویق (یک مکمل غذایی کاملا طبیعی برای تمامی گروه های سنی) در سال1390 آغاز کرده و درحال حاضر  علاوه بر تولید سویق اورگانیک، تولید محصولات غذایی و ارگانیک دیگری نظیر انواع آدامس های طبیعی، روغن، شیره، عسل، ماکارانی سفید و انواع نوشیدنی ها را در کارنامه ی خود دارد.

گفتنی است این شرکت به واسطه ی عملکرد مطلوب در این زمینه و تمرکز بر طب سنتی و اسلامی در تولید محصولات کاملا ارگانیک و کاربردی، اخیرا موفق شده است که در برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری پذیرفته شود.

شایان ذکر است برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، شرکت‌هایی را که عمدتا در صنایع خلاق، فرهنگی و خدمات نوین و مبتنی بر فضای دیجیتال فعال هستند و ماهیت رشد ایشان بر مبنای خلاقیت، نوآوری و ارائه مدل های نوین کسب و کار می باشد را تحت پوشش حمایتی خود قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.