سلامت

مواد غذایی سالم اولین اصل مهم در حفظ سلامت جامعه

محصولات تراریخته و محصولاتی که با استفاده از سموم مختلف تولید می شوند به آسانی در بازارها به فروش می رسند. رشد جمعیت جهان و افزایش نیاز به محصولات کشاورزی و دامی و انگیزه سودجویانه سبب شد که انواع مختلفی از سموم وارد صنعت کشاورزی شوند. علاوه بر سموم کشاورزی سال هاست که محصولات تراریخته نیز وارد این صنعت شده اند. استفاده از انواع داروهای هورمونی برای دام و طیور مصرفی مردم و تولید محصولاتی آغشته به سم سبب تضاد صنعت کشاورزی مدرن با مقوله سلامتی شد. بروز بیماری ها و اختلالات جدید و در بسیاری از موارد لاعلاج، سبب انجام تحقیقات مختلفی بر روی محصولات کشاورزی و روش تولید آنها شد. با مشخص شدن تاثیر سموم و هورمون ها در ابتلای انسان به انواع سرطان ها و اختلالات عصبی، محققین تصمیم به تولید محصولات عاری از سموم گرفتند. این محصولات را محصولات ارگانیک نامیدند. پس از معرفی محصولات ارگانیک به عموم مردم بازار فروش محصولات ارگانیک از رونق زیادی برخوردار شد. ما در این وبسایت به منظور کمک به حفظ سلامتی شما اقدام به معرفی و فروش محصولات ارگانیک مختلف کرده ایم. محصولات ارگانیک با درصد متفاوت به فروش می رسند. اما ما اقدام به فروش محصولات ارگانیک با درصدهای بالا نموده ایم.

صنعت کشاورزی پیشگام در عرضه مواد ارگانیک

صنعت کشاورزی پیشگام در عرضه مواد ارگانیک

محصولات ارگانیک

این محصولات توسط کشاورزی ارگانیک یعنی کشاورزی فاقد سموم، آفت کش ها، حشره کش ها و هورمون ها تولید می شوند. محصولات ارگانیک شامل: گوشت، مرغ، تخم مرغ، دانه های روغنی، قند، سبزیجات، غلات، پنبه، گیاهان دارویی، چای، میوه ها، ادویه جات، ترشی جات، میوه های خشک، قهوه، محصولات لبنی است. امروزه از محصولات ارگانیک در تهیه روغن های ارگانیک، عطرهای گیاهی ارگانیک و حتی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی گیاهی و سالم استفاده می شود.

اهمیت مواد ارگانیک

افزایش جمعیت جهان توجه را به تولید مواد غذایی معطوف کرده است. نقش مواد غذایی در سلامت افراد کاملا روشن و مشخص است. تولید و گردش چرخه اقتصادی جهان وابسته به سلامت افراد است. بیماری نه تنها از نظر اقتصادی به خود فرد آسیب می زند بلکه روند درمان برای جوامع نیز مخارجی در پی دارد. با تولید و فروش محصولات ارگانیک می توان گامی موثر در بهبود سلامت جوامع و جهان برداشت. امروز محصولات ارگانیک فراوانی تولید می شود. حتی بذرهای ارگانی نیز تولید و عرضه شده اند. مردم نیز حساسیت بالاتری نسبت به خرید محصولات سالم از خود نشان می دهند. همین مورد سبب گرم شدن بازار رقابت در تولید، عرضه و فروش محصولات ارگانیک شده است.

بقا در عرصه رقابت سبب شده بسیاری از تولیدکنندگان محصولات غذایی، آرایشی، بهداشتی و … از مشتریان اصلی محصولات ارگانیک باشند. البته فروش محصولات ارگانیک نیز متفاوت است. به همین منظور برای محصولات ارگانیک درجه تعیین شده است. بر اساس معیارهای متفاوت این محصولات را به محصولات 100 درصد ارگانیک، محصولات 75 درصد ارگانیک، محصولات تولید شده از مواد ارگانیک، محصولات طبیعی، محصولات سالم و … تقسیم می کنند. به طبع فروش محصولات ارگانیک در هر یک از دسته های فوق هزینه خاصی را به دنبال دارد. اهمیت خرید و فروش محصولات ارگانیک تا اندازه ای مهم است که بسیاری از برندهای معتبر در صنعت غذا، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی مزارعی برای تولید محصولات 100 درصد ارگانیک را مدیریت می کنند.

تفاوت محصولات طبیعی و ارگانیک

باید به این نکته توجه داشته باشید که محصولات ارگانیک و طبیعی یکی نیستند. در محصولات طبیعی از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده و یا نگهدارنده استفاده نشده است. اما تضمینی برای عدم استفاده از آفت کش ها و انواع مختلف سوم وجود ندارد. مثلا ممکن است یک نوشیدنی کاملا از میوه های طبیعی تولید شده باشد اما در تولید این میوه ها انواع مختلفی از سموم به کار رفته باشد. پس به این محصول تنها می توان نام نوشیدنی طبیعی داد. اما در محصولات ارگانیک تضمین وجود دارد که در حین تولید محصول و تولید مواد اولیه محصول از هیچ نوع سم، حشره کش یا هورمون استفاده نشده است. مثلا یک شیر ارگانیک به این معنی است که این شیر از گاوی تهیه شده که در طول دوره رشد و در حین تغذیه از هیچ مکمل شیمیایی و هورمونی استفاده نشده است. پس فروش محصولات ارگانیک به معنای فروشی محصولاتی است که در تمام مراحل مقدماتی تولید و مراحل حین تولید و یا رشد از هیچ ماده شیمیایی، سمی و یا هورمونی در آنها استفاده نشده است.

مزیت استفاده از محصولات ارگانیک

از آنجا که فروش محصولات ارگانیک موارد مختلفی را شامل می شود. به عبارت ساده تر محصولات ارگانیک لبنی، صیفی، سبزی، چاشنی، ادویه، نوشیدنی، گوشت، و … در بازار به فروش می رسد. آشنایی با خواص این محصولات مهم به نظر می رسد. میزان مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف در محصولات ارگانیک بیش از محصولات عادی است. به دلیل کم بودن سطح نیترات در محصولات ارگانیک خطر ابتلا به سرطان در آنها پایین است. عدم استفاده از نگهدارنده در محصولات ارگانیک سبب افزایش طول عمر آنها شده است. محصولات ارگانیک مقدار زیادی سینولئیک اسید دارند که این ماده برای سلامت و کار مفید قلب و عروق بسیار مهم است. استفاده از محصولات ارگانیک برای کودکان به دلیل حساسیت دوره رشد و سیستم ایمنی حساس تر بدن آنها بسیار مهم است. به عبارت دیگر فروش محصولات ارگانیک سبب افزایش اطمینان از رشد نسلی سالم تر خواهد شد.

فروش محصولات ارگانیک

ما با حساسیت فوق العاده اقدام به تهیه مواد غذایی و آرایشی گیاهی و کاملا ارگانیک کرده ایم.  فروش محصولات ارگانیک را در زمینه ادویه جات، چاشنی ها، عطرهای گیاهی خوراکی، انواع نوشیدنی ها و لوازم آرایشی و بهداشتی را راه اندازی کردیم. اهمیت سلامتی افراد برای ما سبب شد در تولید هر یک از این مواد، طبیعی ترین و سالم ترین گیاهان استفاده شود. قصد ما از فروش محصولات ارگانیک در وهله اول آشنایی شما با محصولات ارگانیک و افزودن این مواد به سبد خرید خودتان است. زیرا با این اقدام گامی موثر در ارتقای سلامت و بهبود کیفیت جامعه بر خواهیم داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.