تغذیه

معرفی فینگر سویق رویای سلامت

فینگر سویق رویای سلامت

فینگر سویق رویای سلامت ( پفک سویق رویای سلامت ) یک محصول جذاب؛ خوشمزه و مقوی برای شما عزیزان می باشد. این محصول از سویق گندم و جو دیم سبوس دار،سویق عدس،سویق نخود، سویق سنجد تهیه می شود و منبع غنی از ویتامین و فیبر می باشد.
از آنجایی که قصد ما تولید محصولات کاملا طبیعی است، به همین منظور از مواد غذایی سالم برای این کار استفاده می کنیم. در تهیه ی فینگر سویق نیز از روغن کانولا به جای روغن های صنعتی، استفاده می شود.
فینگر سویق رویای سلامت (پفک سویق) یک محصول سالم و طبیعی برای کودکان و بزرگسالان بوده و نیاز های رشدی آن ها را برطرف می کند. از این محصول می توانید به عنوان میان وعده نیز استفاده کنید تا جایگزین تنقلات بی ارزش و مضر شود.
به همین خاطر تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با انواع فینگر سویق غلات آشنا شده و از ویژگی های آن ها مطلع شوید.

فینگر سویق رویای سلامت با طعم سیر و سبزیجات

پفک سویق غلات با طعم سیر و سبزیجات

این محصول خوشمزه رویای سلامت با طعم سیر و سبزیجات بهترین انتخاب برای شما می باشد.
فینگر سویق رویای سلامت به دلیل سالم بودن مواد اولیه، در دستگاه گوارش به راحتی هضم شده و نفخ ایجاد نمی کند. بنابراین اگر به دنبال یک میان وعده با طعم متفاوت هستید، پیشنهاد ما به شما فینگر سویق با طعم سیر و سبزیجات است.

فینگر سویق رویای سلامت با طعم سرکه نمکی

پفک سویق غلات با طعم سرکه نمکی

فینگر سویق با طعم سرکه نمکی یکی دیگر از محصولات بی نظیر رویای سلامت برای کودکان و بزرگسالان می باشد. این محصول یک منبع غنی از ویتامین ها و فیبر بوده و می تواند حتی به عنوان یک وعده غذایی مصرف شود.
این محصول برای وزن گیری و استخوان سازی بسیار مناسب است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
بنابراین اگر به دنبال یک طعم ترش و جذاب در میان محصولات رویای سلامت هستید، پیشنهاد ما به شما فینگر سویق با طعم سرکه نمکی می باشد.

فینگر سویق غلات با طعم مرغ اسپایسی

پفک سویق با طعم مرغ اسپایسی

فینگر سویق غلات با طعم مرغ اسپایسی یک محصول متفاوت از رویای سلامت برای افرادی است که طعم های شور را می پسندند. رویای سلامت با تنوع فراوانی که در محصولات خود دارد، تلاش می کند تا سلیقه همه ی مشتریان را پوشش دهد.
این محصول جذاب سطح انرژی را بالا می برد و نیازهای جوانان را تامین می کند.

پفک سویق رویای سلامت با طعم کچاپ

پفک سویق غلات با طعم کچاپ رویای سلامت

اگر به دنبال یک محصول مقوی برای تغذیه هستید، پفک سویق با طعم کچاپ انتخاب خوبی است. فینگر سویق دارای خواص گوناگونی می باشد به همین خاطر توصیه می شود از آن استفاده کنید.
برای تهیه ی این محصول از سویق پنج غله کامل و طعم دهنده های طبیعی استفاده شده تا برای کودکان نیز مفید باشد. این محصول جایگزین خوبی برای تنقلات مضر و بی ارزش میباشند. چرا که دارای فیبر غذایی و پروتئین بوده و هضم سریع دارند.
اگر به دنبال یک میان وعده سالم هستید پفک سویق رویای سلامت با طعم کچاپ را انتخاب کنید.

فینگر غلات تند آتشین رویای سلامت

فینگر سویق غلات با طعم تند و آتشین رویای سلامت

فینگر سویق غلات آتشین رویای سلامت از سویق گندم،جو، نخود،سنجد و عدس با طعم دهنده های طبیعی تهیه می شود. با توجه به سویق های مورد استفاده می توان به خواص درمانی این محصول طبیعی پی برد.
این محصولات فاقد ذرت و سویا  می باشند و در تهیه ی آنها از مواد نگهدارنده و افزودنی استفاده نشده است.
اگر به طعم های تند، علاقه دارید، پیشنهاد می شود این محصول را حتما امتحان کنید.

فینگر غلات با طعم شیرین گندمک

فینگر سویق غلات با طعم شیرین گندمک رویای سلامت

فینگر سویق غلات شیرین گندمک شامل سویق گندم کامل، جو کامل، عدس، سنجد، نخود می باشد و با طعم دهنده های طبیعی مزه دار شده است. این محصول به دلیل فیبر بالایی که دارد از یبوست جلوگیری کرده و به راحتی هضم می شود. این محصول برای رده های سنی زیر سه سال پیشنهاد می شود.

فینگر سویق با طعم پنیری

فینگر سویق غلات با طعم پنیری

فینگر سویق غلات پنیری یک محصول خوشمزه با ارزش غذایی بالا برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود. این محصول در طعم های مختلف، متناسب با سلیقه کلیه ی مشتریان عزیز تولید می شود.
رویای سلامت با تنوع غذایی بالا، در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب کرده و یک محصول با کیفیت در اختیارتان قرار دهد. اگر به دنبال میان وعده ای مقوی برای کودک خود هستید، حتما پفک سویق غلات را امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.