سلامت

قاووت (قوتو) آجی بار

قاووت (قوتو) آجی بار

قاووت آجی بار چیست؟ یک معجون درست و حسابیست؛ معجونی که هم خالی‌اش می‌چسبد هم با یک لیوان شیر یا چای،،،

خوراکی قاووت گروهی از تنقلات است که خواص بی نظیری دارد و می توان آن را به صورت تنها و یا با افزودنی های دیگر مصرف کرد. این محصول را می توان به دلیل طعم شیرینی که دارد با شیر، چای یا آب جوش مصرف کرد. قاووت دارای انواع مختلفی می باشد و طعم های متفاوتی دارد که دارای قدمت طولانی هستند.

انواع طعم های مختلف قاووت آجی بار: زعفرانی، زردک، کنجدی، کاکائو، کدو، نارگیلی، به، خشخاش و… است. این قاووت ها ترکیبی از سویق نخود، جو، گندم، شکر قهوه ای، هل سبز و… می باشند.

قاووت های آجی بار دارای خواص منحصر به فرد خود می باشند. همان طورکه از طعم های قاووت مشخص است در طب سنتی و درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد و بی تاثیر نیست. بسیار مناسب افرادیست که کمبود و ضعف بدنی دارند و برای وزن گیری كودكان فوق العاده است. یک محصول بسیار مغذی و یک وعده غذایی سالم و مفید برای کودک می باشد، همچنین برای  استخوان سازی کودک بسیار موثر و مفید است. خوراکی قاووت (قوتو) تقویت کننده قوای عمومی بدن و انرژی زاست. همچنین باعث تقویت انرژی بدن می شود و خستگی را از بدن دور می کند؛ زیرا دارای املاح مورد نیاز بدن است.

فواید قاووت آجی بار:

قوتو به افراد ضعیف که دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند، توصیه می شود و باعث بهبود بنیه می گردد. کلی آنتی اکسیدان دارد که از بدن‌ در مقابل بیماری‌ها دفاع می‌کند و پر از املاح معدنی مثل آهن، کلسیم، فسفر، روی و… است.

قاووت آجی بار برای دوران نقاهت خیلی خوب است و کمک می‌کند تا بدن‌تان زودتر بازسازی شود. به رفع کم‌خونی نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود تا خواب راحت‌تری داشته باشید.

طریقه مصرف:

قاووت رو می توانید هم به صورت پودری به عنوان یک عصرونه مقوی نوش جان کنید یا سر میز کار و هنگام مطالعه به عنوان یک مکمل غذایی نیروبخش میل کنید و قوَّت بگیرید👩🏻‍💻🧑🏻‍💻💪🏻

البته قاووت ها یک روش مصرف جذاب دیگه هم دارند که می توانید انها را به چای ، شیر و یا آبجوش اضافه کنید  و از خوردن این نوشیدنی خوشمزه و مقوی لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.